Contracte standard
AKTA oferă acces gratuit și permanent tuturor clienților săi la numărul de telefon 112, aferent serviciului de urgență.
Pentru serviciile de voce, clientul este obligat să anunțe AKTA în cel mai scurt timp cu privire la modificarea locației echipamentului terminal al rețelei căruia i-a fost asignat numărul.
Aceste obligații ale AKTA și ale Clientului sunt stipulate în Decizia președintelui ANCOM nr. 158/2015.
Contract cadru
- Contractul cadru de comunicații electronice
- Anexa 1 – Condiții Generale ale Contractului
- Anexa 2 – Condiții tehnice și comerciale specifice produsului de Cablu
- Anexa 2.1 – Servicii și Tarife – CABLU
- Anexa 3 – Condiții tehnice și comerciale specifice produsului de acces la internet
- Anexa-3.1-Servicii și Tarife-INTERNET
- Anexa 4 – Condiții tehnice și comerciale specifice produsului de TELEFONIE
- Anexa-4.1 – Servicii și Tarife TELEFONIE
- Anexa 5 – Contract comodat Echipamente
- Decizie – Taxa de penalizare pentru intarzierea platii facturii
- Anexa 6 – Promoție toamnă 2020
- Anexa 7 – Procedura de soluționare a reclamațiilor
- Anexa 8 – Portare
- ACT ADIȚIONAL la Contractul de comunicații electronice
- Act_adițional_dare_în_folosință_tableta
- Anexa 9 – Servicii si Tarife – Anunturi AKTA Info
- Anexa 10 – Conditii-tehnice-si-comerciale-specifice-produsului-de-Telefonie-Mobila
- Anexa 10.1 – Servicii-si-Tarife-Telefonie Mobila
- Anexa 11 – AKTA MIX
- Anexa 14 – AKTA MIX
- Anexa 12 – GDPR Contract servicii Telecom